1while (i < 10) { // Цикл буде виконуватись, поки i менше 10
2 // код, який буде виконуватись
3}
4
1int i = 0;
2
3while (i < 10) {
4 Console.WriteLine(i); // Виводимо значення i
5 i++; // Інкрементуємо i на 1
6}
7
1int count = 0;
2
3Console.WriteLine("Скільки разів вивести повідомлення?");
4int number = int.Parse(Console.ReadLine());
5
6while (count < number) {
7 Console.WriteLine("Привіт, світ!");
8 count++;
9}
10
1int number = 2;
2int i = 1;
3
4while (i <= 10) {
5 int result = number * i;
6 Console.WriteLine($"{number} x {i} = {result}");
7 i++;
8}
9
1int i = 0;
2
3while (i < 10) {
4 Console.WriteLine(i); // Цей код ніколи не закінчиться
5}
6
1int i = 10;
2
3while (i < 10) {
4 Console.WriteLine(i); // Цей код не виконається
5 i++;
6}
7
1import Foundation
2
3let number = 5 // Число для множення
4let limit = 10 // До якого числа множитимемо
5
1func multiplicationTable(for number: Int, upTo limit: Int) {
2 for i in 1...limit {
3 let result = number * i
4 print("$number) x $i) = $result)")
5 }
6}
7
1import SwiftUI
2
3struct ContentView: View {
4 @State private var number: Int = 2
5 @State private var result: String = ""
6
7 var body: some View {
8 VStack {
9 TextField("Введіть число", value: $number, formatter: NumberFormatter())
10 .textFieldStyle(RoundedBorderTextFieldStyle())
11 .padding()
12
13 Button("Генерувати таблицю множення") {
14 result = generateMultiplicationTable(for: number)
15 }
16 .padding()
17
18 Text(result)
19 .padding()
20 }
21 }
22
23 func generateMultiplicationTable(for number: Int) -> String {
24 var table = ""
25 for i in 1...10 {
26 table += "$number) x $i) = $number * i)\n"
27 }
28 return table
29 }
30}
31
FOR
. Цей тип циклу є одним з найбільш популярних, оскільки його структура дозволяє легко контролювати кількість ітерацій.FOR
складається з трьох основних частин:for (let i = 0;
.i < 10
означає, що цикл повториться, поки значення i
менше 10.i++
, що означає "додати 1 до i
".FOR
виглядає так:FOR
.1const names = ['Аня', 'Богдан', 'Катя'];
2for (let i = 0; i < names.length; i++) {
3 console.log(names[i]);
4}
5
1for (let i = 1; i <= 10; i++) {
2 for (let j = 1; j <= 10; j++) {
3 console.log(i * j);
4 }
5}
6
FOR
— це лише один із способів повторення коду. Давайте порівняємо його з іншими циклами.WHILE
повторюється, поки умова істинна. Наприклад:FOR
, але структура виглядає інакше.DO WHILE
виконає код принаймні один раз незалежно від умови. Це виглядає так:i
спочатку було більше 10.FOR
є потужним інструментом, є деякі поширені помилки, яких варто уникати.1for (let i = 0; i < 10; i--) { // помилка: i ніколи не стане 10
2 console.log(i);
3}
4
FOR
використовується для повторення блоку коду кілька разів на основі заданої умови.FOR
чудово підходить для ітерування масивів.FOR
використовує задану кількість ітерацій, тоді як цикл WHILE
повторюється, поки умова є істинною.var
, final
, чи const
, залежно від ваших потреб. Кожен з цих варіантів має свій контекст використання.var
- це загальне ключове слово для оголошення змінних, яке дозволяє Dart автоматично визначати тип змінної. Наприклад, ви можете оголосити var name = 'John';
. Це означає, що ви можете змінювати name
пізніше у коді.final
. Наприклад: final age = 25;
. Після ініціалізації ви не зможете змінити значення.const
використовується для значень, які не повинні змінюватись протягом роботи програми. Це корисно для констант, які вам відомі на етапі компіляції. Приклад: const pi = 3.14;
.int
, double
, bool
та String
. Вони представляють прості значення. Наприклад, ви можете використовувати int
для цілочисельних значень.var color = 'red';
.var age = 30;
і відобразити її на екрані.Task
, який міститиме змінні для назви завдання, його статусу та терміну виконання.